fredag 5 april 2013

Glad påsk ett tag efter...

Kan man säga så fast jag tänkt önska det innan påsk? Man säger grattis i efterskott ibland...

Här fortsätter livet sin gilla gång med en massa konstigheter o tok. Skulle kunna skriva ett långt inlägg med galghumor i men hoppar över det denna gång. Grejer som gått sönder o inte roliga sådan heller. Naturligtvis ska det vara väldigt underliga saker o så vidare. Jag kanske berättar om det längre fram om någon vill läsa eländet ;*)
Tyvärr har det varit fler dödsfall oxå o denna vecka har varit tung.

Tack för alla kommentarer jag fått. Har läst ikapp lite men inte svarat ännu. Jag har ju ritat på några dukar också...alltså på bilden o ritat upp mönster. Ska visa det så kanske någon blir sugen att prova.
Hmm kanske jag kan lägga in nån strax.

Jag hoppas det är bra med er alla fina vänner. Jag ska försöka städa lite här någon dag på sidan o ändra några saker dessutom lägga till lite nya länkar jag fått.

Nu är det strax over and out.

kram

/Carina

Inga kommentarer: