söndag 4 augusti 2013

Här händer inte mycket...

Nä inte på min blogg men när jag kikar i flödet hos er andra vilket jag inte gjort på länge så händer det massor med saker. Många fina bilder o trevliga uppdateringar o jag kikade in på några.
Igår var här 32 grader i skuggan, ja ni som känner mig lite mer vet ju att jag förgås då... Till o med värsta soldyrkarna häromkring "gnällde" minsann höhö...det värmde mitt hjärta lite när jag fick ge igen med: Nämen klaga inte på värmen nu haha. Inte hämndlysten men lite roligt att få säga när de flåsar på =D

Jag håller på med 30elva projekt men kommer ingen vart just nu. Virkning jamen vad är det för nåt? Jag längtar efter att få sätta igång lite mer men har inte haft orken. Många otrevliga saker har dessutom gång på gång slagit benen av mig så man får försöka gilla läget o ta det för vad det är o ändå göra sitt bästa. Jag har ju lite o visa upp men har inte samlat ihop det ännu.

Jag virkade en grej när jag var 15 år som jag letat i flera år. Har varit lite ledsen över att den inte gått att finna trots att jag varit helt säker på att den inte blivit kastad eller nån har fått den. För några veckor sedan hittade jag i en gammal låda... gissa vad...jo just den som jag letat o varit ledsen över. Åhh så glad jag blev. Den hade kilat sig ned bakomför och trots att jag tittat så missade jag den. Inte förrän då när jag drog ur alla lådor för o göra en annan sak kom den fram. Jag har tänkt o rita upp den som mönster för även mönstret har jag letat men kammat noll. Det är ganska säkert helt försvunnet för jag har letat...

Jag vill väldigt gärna virka den igen nämligen o kommer då försöka få till ett mönster ifall fler kommer bli sugna ;*)

Hoppas ni alla har en fin kväll!

<3<3<3

4 kommentarer:

FarmorMormorA sa...

Ser fram mot det! Skynda långsamt du så du får lust och ork tillbaka. Och här har du en själsfrände! Värme är jobbigt :-) Sol däremot gillar jag ;-) Ha det gott!

Unknown sa...

Många tror att har man värk ska sommaren va bra med värmen, men icke. Inte för mig i alla fall, tycker den är lika häftig då som på vintern.... Visst är det skönt med sommar men just nu tycker jag det skulle vara väldigt skönt och vakna upp en morgon och upptäcka att det är höst ute!!

Skynda långsamt Carina, vi som följer dig väntar så gärna på dina alster.

Ha det så gott du kan i värmen! Kram ♥(ˆ⌣ˆԅ)

Pysselfarmor sa...

Å vännen var rädd om dig och ta det i din takt med allt! Hoppas din bror återhämtar sig.

Carina sa...

Tack alla ni tre som skrivit varma kommentarer här. Love o kram